- Tupai Mana Yang Tak Pernah Jatuh Ke Tanah ?

Tak perlu aku huraikan , 
Tak perlu aku jelaskan ,
Kau perlu sedar , 
Dan kau perlu sedar !

Sampai bila kau nak "melompat"
Seronok ke kau asyik "melompat" aje ?
Suka ea hidup dengan "lompat" dan "melompat" 


Selalu "melompat" pun penat jugak tau !
Tak baik !

Tupai yang selalu "melompat" tu pun JATUH jugak ke tanah !

Kau pun akan JATUH juga!
Dalam sedar atau pun tidak sedar !
Kau pun akan JATUH juga 
Dalam cepat atau lambat !

Saat kau sudah JATUH ,
Kau akan tahu apa padahnya MELOMPAT ,
Saat kau sudah JATUH ,
Kau akan tahu apa seriknya MELOMPAT



Eh jangan terasa wahai sebujur tubuh yang mempunyai roh bernyawa !
Eh Jangan terasa ,Jangan !
Ini bukan tentang kamu !
Kamu baik , kamu tak pernah "MELOMPAT"
Kamu juga cakap aku sahaja yang selalu "MELOMPAT"
So jangan lah terasa !
Hehe :)

*Bila kau dah mula JATUH dari LOMPATAN demi LOMPATAN , kau ingat aku nak tolong BANGUNKAN kau dan bantu kau untuk MELOMPAT lagi ? MAAF !


P/S : Sebelum nak MELOMPAT , pandang kiri kanan dulu sayang 
      , kan dah JATUH ! Pity on you manusia



Sekarang aku sedar !
Indahnya LOMPATAN-LOMPATAN mu itu BITCH !







Syukran , Anda Secara Tidak Langsung Termasuk Dalam Diari Kehidupan Ini

No comments:

Post a Comment