Hari Ini Kau Jadi , Ulang Menjadi

Hari ini kau jadi , 
YA ! kau jadi dan kau telah pun terjadi
Apa yang telah terjadi pada hari ini adalah apa yang kau jadikan sayang

Aku kecewa , kenapa aku tidak bisa menyambut kegembiraan ulangan ini buat pertama kali .

Aku BINGGUNG !
Aku DUNGU !
Aku LUPA !
Aku ALPA !
Aku. . .

Ulangnya kau menjadi diri kau , aku hanya diam . tunduk . bisu dan kaku tanpa sebarang pegerakkan umpama tarikan graviti yang begitu kuat sedang menerpa ke seluruh ruang , rongga , dan liang ditelapak kaki aku

Aku binggung 
kenapa aku begitu bodoh kerana hanya berdiam diri tatkala kau impikan sesuatu yang mampu buat kau berhalusinasi .

Bukan aku lupa akan bila engkau jadi , cuma aku malu mengaku aku ada pada ulangan kau menjadi .
Bukan aku  lari dari hari engkau menjadi , cuma aku tiada hantaran untuk ulangan kau menjadi
Bukan aku sembunyi pada hari engkau jadi , cuma aku takut engkau kecewa kerana tiada siapa memberi di hari ulangan nanti

Hari itu engkau menjadi , dan hari ini ulangan kepada hari 
ulangan yang tiada henti bila tiba masanya 
ulangan yang tiada henti selagi kaki mu berpijak dibumi
ulangan yang tiada henti selagi diri kau masih berrespirasi 

Ini konklusi , 
Aku bukan lari , 
Aku cuma menyendiri

Menyendiri kerana malu tiada hantaran yang dapat aku beri sebagai kenangan di kemudian hari .
Menyendiri kerana sedih dengan diri sendiri yang hanya memberi ucapan dari mulut yang bakal hilang sebelum kau permisi
Menyendiri dan terus menyendiri
memikir akan ulanganmu menjadi yang tidak dapat direalisasi
I'm Sorry  . . . . 


SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE-19
19 / 12 / 1993 - 2012


My Lovely : SITI HABIBAH BT MISMAN 
A . K . A
" SEPET "


P/S * sayang , biyy minta maaf sebab harijadi sayang yang pertama sepanjang  perhubungan kita niyy biyy tak sambut dengan baik and meriah . Biyy
minta sangat-ll sayang , In shaa Allah . tahun depan biyy pastikan 
sayang rasa , hari jadi sayang adalah paling bermakna . . 

Lastly i wanna to say 


SAYANGKU :')

Ikhlas daripada ::


Si Musafir Jalanan Awak :')


Syukran , Anda Secara Tidak Langsung Termasuk Dalam Diari Kehidupan Ini

No comments:

Post a Comment